Результат пошуку

Новина

2019.08.12

У четвертому кварталі 2019 LG Display планує подвоїти випуск прозорих дисплеїв OLED

У планах LG Display - зосередитися на випуску панелей верхнього сегменту, як рідкокристалічних, так і OLED

Південнокорейська компанія LG Display має намір збільшити технологічний відрив від конкурентів завдяки використанню в своїх комерційних дисплеях інтерактивного сенсорного управління і інших передових функцій. Така інформація з'явилася зі слів представника компанії. Так, очікується, що LG Display випустить на ринок більше продукції з такими преміальними функціями, як технологія сенсорного введення in-TOUCH.

Сфера застосування фірмової технології in-TOUCH - смартфони. У комерційних панелях її застосовують рідше через технологічні обмеження і високу вартість, проте інтерес замовників до її впровадження в дисплеях постійно зростає, адже такі панелі - сучасне рішення для громадських місць і комерційних будівель.

Також в планах LG Display вже в четвертому кварталі цього року подвоїти виробництво прозорих дисплеїв OLED. Такими дисплеями можна оригінально оформляти вітрини магазинів, фасади будівель і виставкові майданчики.

Для LG Display комерційні та автомобільні панелі являють собою перспективні напрямки бізнесу. Не дивно, що компанія прагне збільшити їх частку і частку телевізійних панелей OLED в асортименті своєї продукції і довести її з нинішніх 20-30% до більш ніж 50% вже в 2020 році.

У 2017 році у компанії LG Display було перше місце на світовому ринку комерційних дисплеїв (частка ринку - 36%). Однак в 2018 році вона поступилася першістю тайванській компанії AUO, яка зайняла 37,1% ринку. Проте, вже в першому кварталі 2019 LG Display вдалося повернути лідерство, зайнявши 39,7% ринку.